forum.radom.pl

Niezależne forum dyskusyjne radomian - od 2002 roku
Teraz jest 20 sty 2018, o 13:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, o 22:57 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2006, o 12:48
Posty: 644
Lokalizacja: Radom
Dorian napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Klodela napisał(a):
Katarynka napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
kamyk napisał(a):
NicNieChce napisał(a):
Paszczak napisał(a):
Klodela napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
kamyk napisał(a):
Bolek napisał(a):
jezzo napisał(a):
Arwen napisał(a):
Klodela napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
ruuum napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Arwen napisał(a):
ruuum napisał(a):
ruuum napisał(a):
Arwen napisał(a):
Klodela napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Arwen napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Jak Ci go mo?na poprawi? ?

Chyba si? nie da , ale dzi?ki ;)


Jak zwykle wieczna pesymistka, jak si? tylko chce wszystko jest mo?liwe ;)


E tam pesymistka , raczej realistka i mo?e wszystko jest mo?liwe ale z niektórymi sprawami trzeba sobie poradzi? samemu !


Ach, te comiesi?czne kobiece problemy... :twisted:

Nie mo?na mie? z?ego humoru ?eby facet nie pomy?la? ?e comiesi?czny kobiecy problemphi :P :wink:


Ja nie my?l? - ja to wiem :D jak to Klodela napisa?a jest si? przed, po lub w trakcie :D
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: Fred Wszechwiedz?cy....Nieech dr?? wszystkie kobiety! ;)

no to ciekawe jak duzo jestesmy w stanie cytowac:):)



ile si? tylko da, Klodziu, ile si? da :P
ps. come back tylko na dzi?, potem znów bez netu :(


No bez przesadyzmu, ?e wszechwiedz?cy - cho? to i owo si? zas?ysza?o :D ; co do kobiet to wystarcza ?e jedn? wprawiam w dr?enia :P - wi?cej narazie mnie nie trzeba, poligamist? jeszcze si? nie sta?em hehe; co do cytowania to jak poprzednik wspomnia? - im wi?cej tym lepiej :) taki fajny wzorek si? zrobi? :>
moze zobace jak wyglada taki post na cala stone topiku:>
wogole to musialam cos zrobic i upralam psa....ze tak powiem...eee .. swieci sie "jak psu jajca" :)


:o Ten worek robi wra?enie pierwszy raz co? takiego widze ...


a moze by? jeszcze wi?kszy, znacznie wi?kszy... i ro?nie, i ro?nie, juz rozsadza stron? :lol:

ps. jak pa?stwo widzicie, dosta?am nag?ej g?upawki, dlatego aktualnie wychodz?, nie tylko z siebie :)

ps2. ciekawe, kiedy nas zmoderuj?... :twisted:


Zacze?am si? w?a?nie nad tym zastanawia?, po?yjemy, zobaczymy :D


zaraz zacznie rozwalac wyrazy na literki osobno... ze dwa quote jeszcze... :lol:

juz teraz wiem ze na stronie jest okreslona ilosc postow a nie ze jak dalej bedziemy cytowac to bedzie jeden post na cala strone....:)


no i co z tego ???? :twisted:
:diabel: :peace: Jeste?my niesamowici!!:D :piwo:


hurraaaaaaaaaaaaaaaa :lol:

no nic z tego..:) czlowiek sie przez cale zycie uczy:> zmienia sie uklad graficzny ...ciekawe jak sie zachowaja pierwsze cytaty w dlaszej zabawie:D


to si? zaraz oka?e, nie moge si? doczeka? :P

oj mam nadzieje ze sie oskar nie bedzie zloscil o ze mu to cos tam psuje albo nie wiem ...w sumie zrobmy moze z tym topik i zobaczymy jak sie to rozwinie..:)


Klodela nie martw si? b?dzie dobrze ;)


a jak tak d?u?ej pocytujemy to b?dzie jeszcze fajniej :)

omg ale to wyglada


zauwazylem ze pierwsze cytyaty zaczynaja znikac jak juz za duzo ich jest :P
Ah jestem troszke dumna z tego ?e wysz?o to od mojego "Mam z?y humor" :) Natomiast gdyby nie zgry?liwo?? Frediego to te? by by?o ci??ko , Ale twórzmy!! Twórzmy dalej!;)

hej ..mgielka...czuje sie pominieta;) @dorian...to ma fajnie wygladac bo i tak nie piszemy tu waznych rzeczy to czemu ma nie byc kolorowe :(

ciekawe jak to wyglada na mniejszych monitorach :) bo na 21" to jeszcze nie znika

na "17" te? jeszcze nie znika


co ty gadasz ja mam 17" lcd i mi znika juz od kilku postow :P


I wychodzi przewaga zwyk?ych 17 nad LCD - tak apropo ciekawe co si? stanie jak g?sto?? kresek z quotów b?dzie tak g?sta ?e si? nic wi?cej nie wci?nie :D
Klodela tutaj w?a?nie poprzez to cytowanie nikt nie jest pomini?ty!;) Ka?dy tu si? przyczynia, a b?d?c ju? w temacie W?a?nie Ciekawe kiedy nam si? to znudzi ;)


jesssuu 8O 8O 8O
nie wiem kiedy nam sie to znudzi ale poki co ja mam ochote na to:) grooby nie psuj topiku:> tutakj sa inne zasady wpisywania jak nie zauwazyles..:) mgielko - nic nie szkodzi ze zacytowalas post przedostatni..;) z reszta to nie wazne :)



... Forum zacz??o samo usuwa? posty ze ?rodka :-( Koniec zabawy
Olac tych co przeszkadzaja w zabawie, ajt!

brawo dorian...:D:D widze ze przekonales sie do koloru ;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 lip 2006, o 22:08 przez Klodela, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2006, o 13:14 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum

Dołączył(a): 5 lut 2005, o 15:32
Posty: 3950
Lokalizacja: z nik?d...
Paszczak napisał(a):
Grooby napisał(a):
Klodela napisał(a):
grooby nie psuj topiku:>

mówisz i masz (zacytowa?em Cie) :P

po ciezka nieprzemakalna - jak cie nie interesuje ten topik i uwazasz ze to dziecinada - to PO CO TU ZAGLADASZ i psujesz zabawe innym... naprawde denerwuje mnie juz dziwny zwyczaj na tym forum ze jak sam sie dobrze nie bawie to komus musze zabawe rozpierdolic.... skrytykowac albo stwierdzic ze to dziecinada.... ehh...

Najpierw wyrazi?em swoj? w?tpliwo?? co do d?ugo?ci owej "zabawy", nast?pnie po zwróceniu mi uwagi (pro?by?) odpisa?em (jak mniemam wg. zasad cytuj?c), a Ty od razu Paszczaku z gromami.. chill..

pozdrawiam i ?ycz? mi?ej zabawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, o 19:14 
Offline
Miss Forum 2004
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2002, o 01:32
Posty: 3834
Lokalizacja: Radom/Warszawa/Hamburg
jestescie chorzy psychicznie. Wszyscy. Wcale sie nie dziwie, ze forum sie popsulo. Ruszcie dupy i idzcie odkrywac swiat, dzieci. Pozniej moze byc za pozno.

_________________
"If I promise to go to church on Sunday
Will you go with me on Friday night?
If you live with me, I'll die for you
And it's compromise"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, o 20:19 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, o 23:36
Posty: 1391
Lokalizacja: R-m
dobre :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, o 21:57 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2003, o 11:20
Posty: 1270
Crita napisał(a):
jestescie chorzy psychicznie. Wszyscy. Wcale sie nie dziwie, ze forum sie popsulo. Ruszcie dupy i idzcie odkrywac swiat, dzieci. Pozniej moze byc za pozno.


ja wohl her general !!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2006, o 22:09 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2006, o 12:48
Posty: 644
Lokalizacja: Radom
Klodela napisał(a):
Dorian napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Klodela napisał(a):
Katarynka napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
kamyk napisał(a):
NicNieChce napisał(a):
Paszczak napisał(a):
Klodela napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
kamyk napisał(a):
Bolek napisał(a):
jezzo napisał(a):
Arwen napisał(a):
Klodela napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
ruuum napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Arwen napisał(a):
ruuum napisał(a):
ruuum napisał(a):
Arwen napisał(a):
Klodela napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Arwen napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Jak Ci go mo?na poprawi? ?

Chyba si? nie da , ale dzi?ki ;)


Jak zwykle wieczna pesymistka, jak si? tylko chce wszystko jest mo?liwe ;)


E tam pesymistka , raczej realistka i mo?e wszystko jest mo?liwe ale z niektórymi sprawami trzeba sobie poradzi? samemu !


Ach, te comiesi?czne kobiece problemy... :twisted:

Nie mo?na mie? z?ego humoru ?eby facet nie pomy?la? ?e comiesi?czny kobiecy problemphi :P :wink:


Ja nie my?l? - ja to wiem :D jak to Klodela napisa?a jest si? przed, po lub w trakcie :D
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: Fred Wszechwiedz?cy....Nieech dr?? wszystkie kobiety! ;)

no to ciekawe jak duzo jestesmy w stanie cytowac:):)



ile si? tylko da, Klodziu, ile si? da :P
ps. come back tylko na dzi?, potem znów bez netu :(


No bez przesadyzmu, ?e wszechwiedz?cy - cho? to i owo si? zas?ysza?o :D ; co do kobiet to wystarcza ?e jedn? wprawiam w dr?enia :P - wi?cej narazie mnie nie trzeba, poligamist? jeszcze si? nie sta?em hehe; co do cytowania to jak poprzednik wspomnia? - im wi?cej tym lepiej :) taki fajny wzorek si? zrobi? :>
moze zobace jak wyglada taki post na cala stone topiku:>
wogole to musialam cos zrobic i upralam psa....ze tak powiem...eee .. swieci sie "jak psu jajca" :)


:o Ten worek robi wra?enie pierwszy raz co? takiego widze ...


a moze by? jeszcze wi?kszy, znacznie wi?kszy... i ro?nie, i ro?nie, juz rozsadza stron? :lol:

ps. jak pa?stwo widzicie, dosta?am nag?ej g?upawki, dlatego aktualnie wychodz?, nie tylko z siebie :)

ps2. ciekawe, kiedy nas zmoderuj?... :twisted:


Zacze?am si? w?a?nie nad tym zastanawia?, po?yjemy, zobaczymy :D


zaraz zacznie rozwalac wyrazy na literki osobno... ze dwa quote jeszcze... :lol:

juz teraz wiem ze na stronie jest okreslona ilosc postow a nie ze jak dalej bedziemy cytowac to bedzie jeden post na cala strone....:)


no i co z tego ???? :twisted:
:diabel: :peace: Jeste?my niesamowici!!:D :piwo:


hurraaaaaaaaaaaaaaaa :lol:

no nic z tego..:) czlowiek sie przez cale zycie uczy:> zmienia sie uklad graficzny ...ciekawe jak sie zachowaja pierwsze cytaty w dlaszej zabawie:D


to si? zaraz oka?e, nie moge si? doczeka? :P

oj mam nadzieje ze sie oskar nie bedzie zloscil o ze mu to cos tam psuje albo nie wiem ...w sumie zrobmy moze z tym topik i zobaczymy jak sie to rozwinie..:)


Klodela nie martw si? b?dzie dobrze ;)


a jak tak d?u?ej pocytujemy to b?dzie jeszcze fajniej :)

omg ale to wyglada


zauwazylem ze pierwsze cytyaty zaczynaja znikac jak juz za duzo ich jest :P
Ah jestem troszke dumna z tego ?e wysz?o to od mojego "Mam z?y humor" :) Natomiast gdyby nie zgry?liwo?? Frediego to te? by by?o ci??ko , Ale twórzmy!! Twórzmy dalej!;)

hej ..mgielka...czuje sie pominieta;) @dorian...to ma fajnie wygladac bo i tak nie piszemy tu waznych rzeczy to czemu ma nie byc kolorowe :(

ciekawe jak to wyglada na mniejszych monitorach :) bo na 21" to jeszcze nie znika

na "17" te? jeszcze nie znika


co ty gadasz ja mam 17" lcd i mi znika juz od kilku postow :P


I wychodzi przewaga zwyk?ych 17 nad LCD - tak apropo ciekawe co si? stanie jak g?sto?? kresek z quotów b?dzie tak g?sta ?e si? nic wi?cej nie wci?nie :D
Klodela tutaj w?a?nie poprzez to cytowanie nikt nie jest pomini?ty!;) Ka?dy tu si? przyczynia, a b?d?c ju? w temacie W?a?nie Ciekawe kiedy nam si? to znudzi ;)


jesssuu 8O 8O 8O
nie wiem kiedy nam sie to znudzi ale poki co ja mam ochote na to:) grooby nie psuj topiku:> tutakj sa inne zasady wpisywania jak nie zauwazyles..:) mgielko - nic nie szkodzi ze zacytowalas post przedostatni..;) z reszta to nie wazne :)



... Forum zacz??o samo usuwa? posty ze ?rodka :-( Koniec zabawy
Olac tych co przeszkadzaja w zabawie, ajt!

brawo dorian...:D:D widze ze przekonales sie do koloru ;)
... z dedykacja dla wszystkich zdrowych i madrych na tym forum.....:/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2006, o 10:18 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec

Dołączył(a): 5 sie 2005, o 21:03
Posty: 338
Lokalizacja: Z domowego zacisza
Klodela napisał(a):
Klodela napisał(a):
Dorian napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Klodela napisał(a):
Katarynka napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
kamyk napisał(a):
NicNieChce napisał(a):
Paszczak napisał(a):
Klodela napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
kamyk napisał(a):
Bolek napisał(a):
jezzo napisał(a):
Arwen napisał(a):
Klodela napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
ruuum napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Arwen napisał(a):
ruuum napisał(a):
ruuum napisał(a):
Arwen napisał(a):
Klodela napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
ruuum napisał(a):
Klodela napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Arwen napisał(a):
mgie?ka napisał(a):
Fred_Krugger napisał(a):
Jak Ci go mo?na poprawi? ?

Chyba si? nie da , ale dzi?ki ;)


Jak zwykle wieczna pesymistka, jak si? tylko chce wszystko jest mo?liwe ;)


E tam pesymistka , raczej realistka i mo?e wszystko jest mo?liwe ale z niektórymi sprawami trzeba sobie poradzi? samemu !


Ach, te comiesi?czne kobiece problemy... :twisted:

Nie mo?na mie? z?ego humoru ?eby facet nie pomy?la? ?e comiesi?czny kobiecy problemphi :P :wink:


Ja nie my?l? - ja to wiem :D jak to Klodela napisa?a jest si? przed, po lub w trakcie :D
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: Fred Wszechwiedz?cy....Nieech dr?? wszystkie kobiety! ;)

no to ciekawe jak duzo jestesmy w stanie cytowac:):)



ile si? tylko da, Klodziu, ile si? da :P
ps. come back tylko na dzi?, potem znów bez netu :(


No bez przesadyzmu, ?e wszechwiedz?cy - cho? to i owo si? zas?ysza?o :D ; co do kobiet to wystarcza ?e jedn? wprawiam w dr?enia :P - wi?cej narazie mnie nie trzeba, poligamist? jeszcze si? nie sta?em hehe; co do cytowania to jak poprzednik wspomnia? - im wi?cej tym lepiej :) taki fajny wzorek si? zrobi? :>
moze zobace jak wyglada taki post na cala stone topiku:>
wogole to musialam cos zrobic i upralam psa....ze tak powiem...eee .. swieci sie "jak psu jajca" :)


:o Ten worek robi wra?enie pierwszy raz co? takiego widze ...


a moze by? jeszcze wi?kszy, znacznie wi?kszy... i ro?nie, i ro?nie, juz rozsadza stron? :lol:

ps. jak pa?stwo widzicie, dosta?am nag?ej g?upawki, dlatego aktualnie wychodz?, nie tylko z siebie :)

ps2. ciekawe, kiedy nas zmoderuj?... :twisted:


Zacze?am si? w?a?nie nad tym zastanawia?, po?yjemy, zobaczymy :D


zaraz zacznie rozwalac wyrazy na literki osobno... ze dwa quote jeszcze... :lol:

juz teraz wiem ze na stronie jest okreslona ilosc postow a nie ze jak dalej bedziemy cytowac to bedzie jeden post na cala strone....:)


no i co z tego ???? :twisted:
:diabel: :peace: Jeste?my niesamowici!!:D :piwo:


hurraaaaaaaaaaaaaaaa :lol:

no nic z tego..:) czlowiek sie przez cale zycie uczy:> zmienia sie uklad graficzny ...ciekawe jak sie zachowaja pierwsze cytaty w dlaszej zabawie:D


to si? zaraz oka?e, nie moge si? doczeka? :P

oj mam nadzieje ze sie oskar nie bedzie zloscil o ze mu to cos tam psuje albo nie wiem ...w sumie zrobmy moze z tym topik i zobaczymy jak sie to rozwinie..:)


Klodela nie martw si? b?dzie dobrze ;)


a jak tak d?u?ej pocytujemy to b?dzie jeszcze fajniej :)

omg ale to wyglada


zauwazylem ze pierwsze cytyaty zaczynaja znikac jak juz za duzo ich jest :P
Ah jestem troszke dumna z tego ?e wysz?o to od mojego "Mam z?y humor" :) Natomiast gdyby nie zgry?liwo?? Frediego to te? by by?o ci??ko , Ale twórzmy!! Twórzmy dalej!;)

hej ..mgielka...czuje sie pominieta;) @dorian...to ma fajnie wygladac bo i tak nie piszemy tu waznych rzeczy to czemu ma nie byc kolorowe :(

ciekawe jak to wyglada na mniejszych monitorach :) bo na 21" to jeszcze nie znika

na "17" te? jeszcze nie znika


co ty gadasz ja mam 17" lcd i mi znika juz od kilku postow :P


I wychodzi przewaga zwyk?ych 17 nad LCD - tak apropo ciekawe co si? stanie jak g?sto?? kresek z quotów b?dzie tak g?sta ?e si? nic wi?cej nie wci?nie :D
Klodela tutaj w?a?nie poprzez to cytowanie nikt nie jest pomini?ty!;) Ka?dy tu si? przyczynia, a b?d?c ju? w temacie W?a?nie Ciekawe kiedy nam si? to znudzi ;)


jesssuu 8O 8O 8O
nie wiem kiedy nam sie to znudzi ale poki co ja mam ochote na to:) grooby nie psuj topiku:> tutakj sa inne zasady wpisywania jak nie zauwazyles..:) mgielko - nic nie szkodzi ze zacytowalas post przedostatni..;) z reszta to nie wazne :)



... Forum zacz??o samo usuwa? posty ze ?rodka :-( Koniec zabawy
Olac tych co przeszkadzaja w zabawie, ajt!

brawo dorian...:D:D widze ze przekonales sie do koloru ;)
... z dedykacja dla wszystkich zdrowych i madrych na tym forum.....:/


Temat Umar? Trza BY Go oD?wie?Y? :D :D :D

_________________
Nie poszed?em dzi? do pracy
czy wyjebiesz majstrze mnie?
Spij? dzi? alkohol cacy
napierdol? si?
/Krwiomocz - Alkopank/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2006, o 22:28 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2006, o 18:01
Posty: 63
Lokalizacja: a bu
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

_________________
frytkowy potwor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2006, o 22:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2004, o 14:27
Posty: 2294
Lokalizacja: strefa WR
fryteczka napisał(a):
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

dokladnie chyba najbardziej przyjebany temat na tym forum no moze nie najbardziej ale zalicza sie do tej waskiej grupy :P

_________________
BLACHY NA DACHY RADOM, RYNNY, OKNA DACHOWE, PARAPETY !!! TRAPEZ, BLACHODACHÓWKA, BLACHY P?ASKIE, NAJLEPSZA JAKOSC I CENA W MIESCIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2006, o 23:37 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2006, o 17:10
Posty: 1769
Lokalizacja: Ciemna strona ksi??yca
waku napisał(a):
fryteczka napisał(a):
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

dokladnie chyba najbardziej przyjebany temat na tym forum no moze nie najbardziej ale zalicza sie do tej waskiej grupy :P

A ja dosta?em oczopl?su od tego...ble

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2006, o 22:06 
Offline
Posteczkowy Potfur ;)
Posteczkowy Potfur ;)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2003, o 22:21
Posty: 5301
Lokalizacja: Radomston
Zwierzak napisał(a):
waku napisał(a):
fryteczka napisał(a):
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

dokladnie chyba najbardziej przyjebany temat na tym forum no moze nie najbardziej ale zalicza sie do tej waskiej grupy :P

A ja dosta?em oczopl?su od tego...ble
Co Wy wiecie :twisted:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2006, o 22:39 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2006, o 22:59
Posty: 393
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Dorian napisał(a):
Zwierzak napisał(a):
waku napisał(a):
fryteczka napisał(a):
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

dokladnie chyba najbardziej przyjebany temat na tym forum no moze nie najbardziej ale zalicza sie do tej waskiej grupy :P

A ja dosta?em oczopl?su od tego...ble
Co Wy wiecie :twisted:


Czy?by ca?a zabawa zacze?a si? na nowo :D jak mi?o :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2006, o 22:55 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2006, o 17:10
Posty: 1769
Lokalizacja: Ciemna strona ksi??yca
Arwen napisał(a):
Dorian napisał(a):
Zwierzak napisał(a):
waku napisał(a):
fryteczka napisał(a):
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

dokladnie chyba najbardziej przyjebany temat na tym forum no moze nie najbardziej ale zalicza sie do tej waskiej grupy :P

A ja dosta?em oczopl?su od tego...ble
Co Wy wiecie :twisted:


Czy?by ca?a zabawa zacze?a si? na nowo :D jak mi?o :P

Chyba na to wygl?da 8)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2006, o 22:57 
Offline
Posteczkowy Potfur ;)
Posteczkowy Potfur ;)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2003, o 22:21
Posty: 5301
Lokalizacja: Radomston
Zwierzak napisał(a):
Arwen napisał(a):
Dorian napisał(a):
Zwierzak napisał(a):
waku napisał(a):
fryteczka napisał(a):
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

dokladnie chyba najbardziej przyjebany temat na tym forum no moze nie najbardziej ale zalicza sie do tej waskiej grupy :P

A ja dosta?em oczopl?su od tego...ble
Co Wy wiecie :twisted:


Czy?by ca?a zabawa zacze?a si? na nowo :D jak mi?o :P

Chyba na to wygl?da 8)
W istocie :twisted:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2006, o 11:48 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2005, o 18:26
Posty: 505
Lokalizacja: ?adoom
Dorian napisał(a):
Zwierzak napisał(a):
Arwen napisał(a):
Dorian napisał(a):
Zwierzak napisał(a):
waku napisał(a):
fryteczka napisał(a):
to najglupszy pomysl jaki widzialam.... nie wiedomo kto co napisal...

dokladnie chyba najbardziej przyjebany temat na tym forum no moze nie najbardziej ale zalicza sie do tej waskiej grupy :P

A ja dosta?em oczopl?su od tego...ble
Co Wy wiecie :twisted:


Czy?by ca?a zabawa zacze?a si? na nowo :D jak mi?o :P

Chyba na to wygl?da 8)
W istocie :twisted:


yeeeeaaaah!!! :D podoba mi sie! chyba jestem 'chora' !

_________________
'Bang bang!'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL