forum.radom.pl

Niezależne forum dyskusyjne radomian - od 2002 roku
Teraz jest 17 sty 2018, o 05:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2008, o 14:33 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2005, o 20:07
Posty: 1179
Lokalizacja: Po?udniowa Strona Miasta
Jakie? 13 lat temu po raz pierwszy spotka?em si? z ksi??kami Deschner Karlheinz. W tamtych czasach by?y one bardzo drogie , niedost?pne...wr?cz zakazane- co smakowa?o jeszcze bardziej...

Kryminalna historia chrze?cija?stwa

Obrazek

" Ca?y ogrom swej pracy skierowa? Deschner, jak jakie? monstrualne dzie?o, na wspó?czesny Ko?ció? katolicki, który b?dzie musia? zapewne wystawi? ca?? armi? uczonych, by przyst?pi? do obrony dwóch tysi?cy lat swojej historii" Max Schoch.


Opus diaboli

Obrazek


We wszystkich esejach, tak?e tych, które dotycz? wspó?czesno?ci, znajduje potwierdzenie sformu?owana przez Nietzschego definicja chrze?cija?stwa jako "sztuki ?wi?tobliwego ok?amywania". Dlatego te? : czytajmy i wyci?gajmy wnioski.


Krzy? Pa?ski z Ko?cio?em


Obrazek

"Poczynaj?c od hieroduli, dziewcz?t ?wi?tynnych i orgiastycznych kultów staro?ytnych ludów basenu Morza ?ródziemnego a? po najnowsze przypadki zawierania zwi?zków ma??e?skich przez ksi??y, jest w ksi??ce Deschnera wszystko. Jeden z najgruntowniejszych zbiorów faktów z dziedziny historii ko?cielnej obyczjowo?ci i moralno?ci seksualnej." Jochannes Lechmann,Suddeutscher Rundfunk


I znowu zapia? kur

Obrazek


Jego historia Ko?cio?a dowiod?a, ?e autor nie tylko odznacza si? wr?cz doskona?? znajomo?ci? ?róde? i pi?miennictwa, lecz potrafi równie? uchwyci? istotne korelacje, nie ograniczaj?c si? do kompilacji materia?u. Takich dzie? jak to istnieje niewiele. Przez swe znaczenie jest ta ksi??ka porównywalna w?a?ciwie jedynie z klasyczn? histori? Ko?cio?a, "Bezstronnymi dziejami Ko?cio?a i herezji" Gottfrieda Arnolda, która stanowi?a jak wiadomo wy??czne ?ród?o wszelkich refleksji Goethego nad chrze?cija?stwem i której trwaj?cy po dzi? dzie? rezonans trudno przeceni?. Prof.D.lic.h.c.Carl Schneider


Polityka papieska w XX wieku

Obrazek

Niniejsza ksi??ka jest rozszerzonym i zaktualizowanym nowym wydaniem dwutomowego dzie?a Deschnera" Jedno stulecie w historii zbawienia"
Tom pierwszy zawiera: Leon XIII, Pius X, Benedykt XV, Pius XI, w tomie drugim opisano: Pius XII, Jan XXIII, Pawe? VI, Jan Pawe? I, Jan Pawe? II, nota o autorze.

Katolicka mafia - Matthias Meitner

Obrazek

Pod pozorem wyj?tkowej religijno?ci i rzekomej wierno?ci wobec hierarchii ko?cielnej i tradycji tajne stowarzyszenia w rodzaju Opus Dei rozmy?lnie rozpowszechniaj? fa?szywe informacje na temat swoich zamiarów i dzia?a?. S? nieposkromione w swej ??dzy w?adzy, aprobowane i wspierane przez Kuri? Rzymsk?, bezwzgl?dne w swej polityce personalnej i finansowej, maj? wp?yw na obsadzenie kluczowych stanowisk i mianowanie biskupów - z fatalnym skutkiem dla wiernych, coraz gwa?townej przeciw temu protestuj?cych.

_________________
http://www.myspace.com/maggidsound


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2008, o 00:09 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2008, o 19:54
Posty: 60
Lokalizacja: Bollywood
wiesz mo?e gdzie te ksi??ki mo?na dosta? lub wypo?yczy??? mniemam ?e nasza publiczna biblioteka nie posiada ich :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2008, o 07:10 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2005, o 20:07
Posty: 1179
Lokalizacja: Po?udniowa Strona Miasta
je?li posiadasz skrzynk? e-mail,ktora przyjmuje ok 20MB wiadomo?ci tak jak interia,tlen to podaj na priv i wysl? w wersji elektronicznej e-book...zapisane jako pliki tekstowe lub PDF.

_________________
http://www.myspace.com/maggidsound


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2008, o 11:23 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2008, o 19:54
Posty: 60
Lokalizacja: Bollywood
oki. dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2008, o 11:29 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2007, o 21:54
Posty: 339
Lokalizacja: Cybertron
probowalem czytac 'kryminalna historie...' i powiem ze nie dalem rady,zupelnie nie podchodza mi takie ksiazki,troche mnie smiesza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 14:40 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2006, o 16:37
Posty: 31
Lokalizacja: Radom - miasto mojej szansy
podzielam zdanie M. te wszystkie spiskowe teorie dziejów, Ko?ció? jako mafia i takie tam szmery bajery... te idee to dla mnie jedna wielka ?ciema, Deschner selektywnie podchodzi do historii Ko?cio?a, wybiera z niej co "ciekawsze" fragmenty i przejaskrawia ich znaczenia zupe?nie marginalizujac pozytywne procesy.A ze takie rzeczy czyta sie ciekawie, to ciesza sie pewna popularnoscia.
ja sam jestem katolikiem i bardzo sie z tego ciesze:) mam swiadomosc pewnego zla ,ktore w przeszlosci czy obecnie katolicy wyrzadzaja innym,ale wiem tez ,ze dzieki Kosciolowi wydarzy?o i wciaz wydarza wiele dobra. pozdrawiam serdecznie, Antares - ?ukasz - Katol


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 19:40 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2005, o 20:07
Posty: 1179
Lokalizacja: Po?udniowa Strona Miasta
antares85 napisał(a):
podzielam zdanie M. te wszystkie spiskowe teorie dziejów, Ko?ció? jako mafia i takie tam szmery bajery... te idee to dla mnie jedna wielka ?ciema, Deschner selektywnie podchodzi do historii Ko?cio?a, wybiera z niej co "ciekawsze" fragmenty i przejaskrawia ich znaczenia zupe?nie marginalizujac pozytywne procesy.A ze takie rzeczy czyta sie ciekawie, to ciesza sie pewna popularnoscia.
ja sam jestem katolikiem i bardzo sie z tego ciesze:) mam swiadomosc pewnego zla ,ktore w przeszlosci czy obecnie katolicy wyrzadzaja innym,ale wiem tez ,ze dzieki Kosciolowi wydarzy?o i wciaz wydarza wiele dobra. pozdrawiam serdecznie, Antares - ?ukasz - Katol

Spoko wszystko ok... Tylko jest jedna rzecz... teolodzy katoliccy, prawnicy z Vatykanu tyle razy podawali go do s?du... i dziwne bo nigdy nie przegra? on ?adnej takiej sprawy , nikogo nie musia? przeprasza?.... podobnie w Polsce Urban ze swoim brukowcem... tyle razy zarzucano mu ze pisze k?amstwo, tyle ludzi czu?o si? znies?awionych... pozwy w s?dzie, procesy i co???

_________________
http://www.myspace.com/maggidsound


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 21:49 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2007, o 21:54
Posty: 339
Lokalizacja: Cybertron
ja rozumiem ze koles prowadzi jakas prywatna wojne z kosciolem.ja na przyklad nie dowiedzialem sie niczego czego juz bym nie wiedzial .( a dzieki kosciolowi nie dzieje sie wcale nic dobrego,antares85 poczytaj gazety albo zajrzyj do ksiazki od historii, i popaptrz na ksiazke z punktu widzenia nie-katolika)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 21:50 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2007, o 21:54
Posty: 339
Lokalizacja: Cybertron
a nie przegral zadnej sprawy bo pomagala mu swiatowa masoneria - najwiekszy wrog kosciola ;) ( taki zarcik )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 22:51 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2006, o 16:37
Posty: 31
Lokalizacja: Radom - miasto mojej szansy
Maggid: nie wiem czemu,ale argument ,ze Deschner n ie przegra? zadnej sprawy w sadzie nie przekonuje,to nie jest dowod,ze to ,do czego przekonuje jest prawda.
M. : tysiace DPS- ów na ca?ym ?wiecie, jadlodajnie dla ubogich, Caritas, szko?y,wbrew temu,co mowisz Ko?ció? ( nie tylko instytucjonalny ,ale zwyczajny w znaczeniu zwykli katolicy) robi wiele dobrego,cokolwiek bys nie mowil o jego przeszlosci czy terazniejszosci. Wydaje mi sie, ze patrzysz tendencyjnie na Kosciol. Mi zarzucasz jednostronnosc, sprzyjanie Kosciolowi,a sam bioerzesz druga strone,wiec helo?.,jakas sprawiedliwosc musi by?:)
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 23:16 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2007, o 21:54
Posty: 339
Lokalizacja: Cybertron
jakim kosztem?myslisz o afryce?ameryce poludniowej albo srodkowej?o tym jak wpajano im na sile(nawet zabijajac) katolicyzm,sila kazano porzucic swa kulture i wierzenia,nauki przodkow?
i nie trzymam zadnej strony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 00:09 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2006, o 16:37
Posty: 31
Lokalizacja: Radom - miasto mojej szansy
M. mozemy przerzucac sie argumentami, prawda jest taka,ze bywa?o roznie,raz dobrze , raz zle, Twoim zdaniem,przynajmniej takie odnosze wrazenie,Kosciol to tylko z?o. i juz po arbitralnosci tej opinii mozna stwierdzic,ze jest nieprawdziwa.sorry. Ja nie neguje tego,ze katolicy bardzo czesto postepowali i wciaz postepuja niezgodnie z Ewangelia, ale dziwi mnie,jak mozna poprzestawac tylko na negatywnych stronach jakiegos zjawiska. Ty mowisz, ze Kosciol si?a nawraca?,ok by?o tak w wielu przypadkach ( choc takie twierdzenie jest duzym uproszczeniem,bo w chrystianizacji bardzo czesto to czynnik polityczny bra? gór?) a ja Ci mowie,ze Kosciol wielu osobom pomogl, spojrz na dzialanosc zakonow zebraczych, np Franciszkanow, misjonarzy w Afryce itd przykladow jest wiele. Rozumiem, ze do Ciebie jak do wiekszosci zreszta znas przemaiwaja negatywne przyklady, ale przeciez dobrze wiesz,ze prawda nigdy nie jest taka bia?o - czarna. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 08:33 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2005, o 20:07
Posty: 1179
Lokalizacja: Po?udniowa Strona Miasta
Ja tez jestem katolikiem - :) :) :) co nie oznacza , ze mam nie zna? historii swojej wiary , wyznania itd. Podobnie jestem Polakiem do szko?y chodzi?em za czasów komuny i mimo tego co mówi? mi mój dziadek w szkole uczono mnie troszk? inaczej np: Rosjanie byli cacy i nie napadli na Polsk?...
Nie moja wina , ?e pewna instytucja boji si? prawdy i wszystko ukrywa , tuszuje i nie przyznanie si? do winy... Ka?dy cz?owiek ma swój w?asny wybór ja wybra?em ?ycie w ?wiadomo?ci i zdecydowanie wol? wiedzie? o pewnych faktach , które mnie w pewnym sensie dotycz?. Je?li kto? wybiera ignorancj? - brak wiedzy to jego prywatna sprawa . Doskonale zdaj? sobie spraw? ,?e brak ?wiadomo?ci jest wygodny , prosty sorry ale to nie dla mnie...
Bez sensu jest pisanie tutaj o pope?nionych w przesz?o?ci b??dach - wytykanie ich sobie co tam kiedy? zrobi? ko?ció? , vatykan...itd To grzebanie w cudzych odchodach , których smród jest tak wielki ,?e jakby chcia?o si? je opisywa? i cytowa? mo?na by by?o pisa? niesko?czenie wiele postów...To bez sensu ...za?miecanie i nic wi?cej... Post powsta? ,?eby pozna? opinie na temat ksi?zki , a nie wytyka? ko?cio?owi b??dy, bo na to szkoda miejsca na serwerze raczej...
?eby si? wypowiada? trzeba najpierw to przeczyta? a nie pisa? to co dyktuje nam „serce” , sumienie i wpojona od dziecka patriarchalna propaganda . Dopiero wtedy jaka? dyskusja ma sens. Uwa?am , ?e nikt nie ma prawa do krytykowania wiary , uczucia , emocji i tego co jest wewn?trz cz?owieka , bo to znane jest tylko tej osobie…

_________________
http://www.myspace.com/maggidsound


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 10:55 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2006, o 16:37
Posty: 31
Lokalizacja: Radom - miasto mojej szansy
hej Maggid! zgadzam sie z tym,co mowisz ,ze kazdy z nas powinien szukac prawdy o otaczajacym go swiecie.ok. By? mo?e ?le oceniam Twoje intecje, ale wydaje mi sie,?e Ty juz znasz "prawde" w sensie dla Ciebie prawda jest ,?e Ko?ció? to jakas zbrodniczo - mafijna organizacja od 2000 lat robiaca ludzi w bambuko. to jest Twój dogmat i odnosze wrazenie, ze przez pewien czas choc nie wiem, co on sie nie zmieni. Znajdujesz bez trudu argumenty na poparcie swej tezy,natomiast pomijasz milczeniem te argumenty,ktore ta teze podwazaja. sugerujesz,ze wierzac w swietosc Kosciola ja wybieram ?atwiejsze rozwiazanie,ale przeciez Ty robisz to samo dokladnie, tylko w druga strone. A tak naprawde prwda jest po srodku. Katolicy robili i wciaz robia duzo dobrych rzeczy,ale wielu z nich, niestety, wyrzadza?o tez innym duzo z?a. ja sie z takim ujeciem sprawy Koscio?a i z?a w Kosciele jak najbardziej utozsanuam. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 16:03 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2008, o 19:54
Posty: 60
Lokalizacja: Bollywood
a wg mnie warto sobie poczyta? takie ksi??ki i spojrze? na ko?ció? z troch? innej perspektywy, nie twierdze, ?e nale?y wierzy? ?lepo we wszystko co pisze Deschner i inni tego typu pisarze, bo jak wiadomo prawda le?y po?rodku, a swoje teorie ci panowie opieraj? na mniej lub bardziej wyselekcjonowanych faktach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL