forum.radom.pl

Niezależne forum dyskusyjne radomian - od 2002 roku
Teraz jest 24 kwi 2018, o 01:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2006, o 17:59 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum

Dołączył(a): 5 lut 2005, o 15:32
Posty: 3950
Lokalizacja: z nik?d...
Wylosowali RKS do 1/4 fina?ów i Cracovia b?dzie przeciwnikiem Radomiaka w Pucharze Polski. Szykuj? si? niez?e baty :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2006, o 18:26 
Offline
Posteczkowy Potfur ;)
Posteczkowy Potfur ;)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2005, o 21:55
Posty: 5125
tak fascynuj?ce, ?e nawet ludzie, których kompletnie nie interesi pi?ka no?na, zacz?li si? tym nagle interesowa?... :clever:

tak czy owak - stawiam na Radomiaka ;] <optymista>

_________________
>>> Radom na zdj?ciach - fotoblog <<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2006, o 18:50 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum

Dołączył(a): 5 lut 2005, o 15:32
Posty: 3950
Lokalizacja: z nik?d...
Martine napisał(a):
tak fascynuj?ce, ?e nawet ludzie, których kompletnie nie interesi pi?ka no?na, zacz?li si? tym nagle interesowa?... :clever:

tak czy owak - stawiam na Radomiaka ;] <optymista>


No, interesuje mnie DOBRA pi?ka no?na :hahaha:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2006, o 20:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2002, o 21:35
Posty: 676
Lokalizacja: Radom/Malbork
ktos powiedzial... jak nie wylosujemy Korony to spotkamy sie z nia w Finale... i tego sie bede trzymal :D damy rade.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2006, o 22:56 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, o 18:02
Posty: 1213
Lokalizacja: z urwiska
jak grali ostatnio (chyba dwa sezony temu ) sparinga z Cracovia to Radomiak wygral 3-0 wiec jestem dobrej mysli :)

_________________
http://www.polishunderforce.com.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2006, o 23:19 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec

Dołączył(a): 5 wrz 2006, o 17:32
Posty: 237
Lokalizacja: Radom / Michalow
Martine napisał(a):
tak czy owak - stawiam na Radomiaka ;]

Przypomnial mi sie plakat wyborczy z zeszlego roku:
"Tak czy owak Jerzy Nowak" :lol: jakis gosc z Samoobrony 8)

Nie chodze zazwyczaj na mecze, ale jak beda u nas grali to sie chyba przejde :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2006, o 23:23 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, o 18:02
Posty: 1213
Lokalizacja: z urwiska
Adi_TT napisał(a):
Nie chodze zazwyczaj na mecze, ale jak beda u nas grali to sie chyba przejde :)

oby tylko pogoda nie splatala psikusa i nie musieli odwolywac tego meczu wszak to marzec bedzie a marcu roznie z tym bywalo :P

_________________
http://www.polishunderforce.com.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2006, o 23:34 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec

Dołączył(a): 5 wrz 2006, o 17:32
Posty: 237
Lokalizacja: Radom / Michalow
Jak przeloza to i tak kiedys beda musieli rozegrac :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2006, o 13:50 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum

Dołączył(a): 5 lut 2005, o 15:32
Posty: 3950
Lokalizacja: z nik?d...
Adi_TT napisał(a):
Jak przeloza to i tak kiedys beda musieli rozegrac :P

Podano, ?e je?li boisko na Radomiaku nie b?dzie sie nadawa?o do gry to mo?liwe ?e mecz odb?dzie sie w Krakowie. Jednak zgod? b?dzie musia?o wyda? PZPN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2006, o 13:57 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec

Dołączył(a): 5 wrz 2006, o 17:32
Posty: 237
Lokalizacja: Radom / Michalow
Mecz dopiero w marcu bedzie, a ktos juz przewiduje, ze boisko nie bedzie sie nadawalo :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2006, o 20:43 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2003, o 19:41
Posty: 975
Lokalizacja: Cicely
a moje serce jest w rozterce.

_________________
metra? ada bada ?artem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2006, o 02:03 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2006, o 17:10
Posty: 1769
Lokalizacja: Ciemna strona ksi??yca
A ja jestem odwiecznym przeciwnikiem Radomiaka !! Jestem z Plant i kocham Bro? !! Dupy nie sprzedam cho?by Radomiak gra? nawet w Champions League hehe... A tak pozatym to interesuje si? mini - golfem :lol:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2006, o 21:28 
Offline
Wierszokleta
Wierszokleta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2006, o 19:32
Posty: 188
a ja czekam na kolekcje piwa Warka z Radomiakiem...
tylko ze to nie dla mnie :-)
me?owi obieca?am i szwagrowi :) hehee
sie dzieci uciesza :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2006, o 22:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2002, o 21:35
Posty: 676
Lokalizacja: Radom/Malbork
no juz jest, zapraszam do sklepow :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 mar 2007, o 15:08 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum

Dołączył(a): 5 lut 2005, o 15:32
Posty: 3950
Lokalizacja: z nik?d...
ciekawe czy bed? sie napier.ala?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL