forum.radom.pl

Niezależne forum dyskusyjne radomian - od 2002 roku
Teraz jest 22 kwi 2018, o 19:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Bron czy Radomiak ?
Bron 21%  21%  [ 12 ]
Radomiak 79%  79%  [ 45 ]
Liczba głosów : 57
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2008, o 23:27 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lut 2008, o 12:52
Posty: 312
Lokalizacja: Królewska Dzielnica =(R)=
melvins napisał(a):
j Prawdziwy kibic to szanuje przeciwn? dru?yn? i kibicuje swojej - niestety dzisiejszych takich kibiców jest ma?o,zazwyczaj jest to banda ma?olatów którzy szukaj? alternatywy na ?ycie,a prawdziwi Hooligans przemin?li daaaawno temu w anglii,b :twisted:


nic tylko ci polac :)
Taka jest niestety prawda a co do "Chuliganki" w Radomiu to poprostu zal
Kiedys na Michalowie to sie balem chodzic wieczorami a teraz ...
Tylko zule pod sklepami bo wszystko powyjezdzalo za chlebem..

_________________
"Czas przyzna? - pije, ale pije przez pras?.
- A ja przez s?omk?.
- Pije bo jaki? dziennikarz napisa? o mnie, ?e ja jestem ten, no 'spiritus movens'.
- Spirytus to wiem, a movens?
- Movens to Ci wczoraj odebra?o...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2008, o 23:50 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2007, o 11:04
Posty: 3064
Lokalizacja: Wyspy Nonsensu
buehehehehehe

trzeba umie? rozró?ni? prawdziwego chuligana od zwyczajnego skurwysyna i z?odzieja :-P

_________________
utwór i video promujący naszą EPkę --->> https://www.youtube.com/watch?v=hwwXfLd1cqo
płytka niebawem ;-)
punk rock --->> http://www.autonomiczna.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2008, o 23:52 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lut 2008, o 12:52
Posty: 312
Lokalizacja: Królewska Dzielnica =(R)=
Tez :-)

_________________
"Czas przyzna? - pije, ale pije przez pras?.
- A ja przez s?omk?.
- Pije bo jaki? dziennikarz napisa? o mnie, ?e ja jestem ten, no 'spiritus movens'.
- Spirytus to wiem, a movens?
- Movens to Ci wczoraj odebra?o...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2008, o 00:03 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2007, o 11:04
Posty: 3064
Lokalizacja: Wyspy Nonsensu
bo w wi?kszo?ci jak dla mnie to z chuliga?stwem nic wspólnego te osoby nie mia?y

_________________
utwór i video promujący naszą EPkę --->> https://www.youtube.com/watch?v=hwwXfLd1cqo
płytka niebawem ;-)
punk rock --->> http://www.autonomiczna.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2008, o 00:05 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lut 2008, o 12:52
Posty: 312
Lokalizacja: Królewska Dzielnica =(R)=
W?asnie kiedys mialy
Tylko teraz sie to "rozsypa?o"... :( :( :cry:

_________________
"Czas przyzna? - pije, ale pije przez pras?.
- A ja przez s?omk?.
- Pije bo jaki? dziennikarz napisa? o mnie, ?e ja jestem ten, no 'spiritus movens'.
- Spirytus to wiem, a movens?
- Movens to Ci wczoraj odebra?o...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2008, o 11:37 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2006, o 17:19
Posty: 1395
Warchol92 - bycie Hooliganem nie mia?o nic wspólnego z wpuszczaniem wpierdol przypadkowemu przechodniu na Micha?owie - to nie byli ?adni Hooligani - kiedy? to jak si? la?o na boisku,to by?a zwyk?a alternatywa,emocje,gdzie nie wchodzi?o w sk?ad no?e itp. lecz zwyk?e pi??ci,a le??cego si? nie kopa?o bo to oznacza?o w?asne tendencje do s?abo?ci,tchórzliwo?ci - robi?o si? ustawk? w okre?lonych miejscach,la?o si? i tyle - dru?yna przeciwko innej dru?ynie,zdarza?o si? ?e po zadymie si? sz?o razem do baru na piwsko - to by? szacunek,to by?a prawdziwa jedno??,a ustawki by?y alternatyw? w ?yciu.Ka?dy by? fanatycznie oddany swojej dru?ynie,ale nie do takiego stopnia ?eby kogo? zabi? - by? zdrowy rozs?dek a dzisiaj teraz go nie ma, i prawdziwych Hooligans te? nie ma - przemin?li z wiatrem jak m?odzi sobie wprowadzili polityk? na stadionach i ró?nego rodzaju broni bia?ych.Za granic? pewne dzielnice,ulice które s?ynn? z pi?karskich klubów nosz? dum? miasta.A nie jak tutaj wpuszczaj? wpierdol byle ma?olatowi czy babce - to zwyk?e gnoje i tyle,takich to trzeba la? do skutku.Ogólnie mówi?c - nie ma prawdziwych Hooligans,nawet za granic? ju? - ci??ko spotka? typowego kibolskiego chuligana - zwykle to jaka? menda obwieszona szalikiem swojej ulubionej dru?yny bo jak mawia "w grupie czuj? si? lepiej,wol? nosi? ?ysy ?eb i w kieszeni kastet bo chc? by? gro?ny,chc? niebezpiecznie wygl?da?,chc? w grupie by? silny i trzyma? si? razem z najsilniejszymi" czyli ludzka g?upota nie zna granic 8)

_________________
Bóg stworzy? we mnie cz?owieka, ja w Bogu stworzy?em przyjaciela


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2008, o 13:30 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lut 2008, o 12:52
Posty: 312
Lokalizacja: Królewska Dzielnica =(R)=
Przyznaje racje i pozdrawiam

Nie ma juz tego co kiedys bylo w Angli :-(

_________________
"Czas przyzna? - pije, ale pije przez pras?.
- A ja przez s?omk?.
- Pije bo jaki? dziennikarz napisa? o mnie, ?e ja jestem ten, no 'spiritus movens'.
- Spirytus to wiem, a movens?
- Movens to Ci wczoraj odebra?o...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2008, o 10:37 
Offline
Bywalec
Bywalec

Dołączył(a): 15 sty 2007, o 21:50
Posty: 89
Pierdolenie wlasnie w latach 90 do walki uzywano sprzetu. Nie wiem po co placzecie ze nie ma chuliganow ? o lol Warchol a Ty nie wiem gdzie chcesz spotykac chuliganow na osiedlu pod smietnikiem ? Dzisiaj chuliganka opiera sie na sportowcach, koniec ze stereotypem pijackiej mordy ktora walnie za duzo wina i leci sie bic bo wlaczy sie niezniszczalnosc. Melvis chyba za duzo nasluchal sie medialnej papki i widac ze nie jest w klimatach kibicowskich wiec nie wiem po chuj chapie ta morda. Na stadionach nie ma obecnie zadnego sprzetu walka toczy sie na gole piesci, wiadomo ze znajda sie idioci ktorzy zlapia za ceglowke ale sa pozniej docenieni przez chuliganke. Kto spuszcza lomot malolatowi lub babce ? rozbawiasz mnie do lez facet. Chuligani przemineli ? Zapraszam na stadion. Po ustawce szli na piwo ? to chyba w fakcie wyczytales/ Nikt przypadkowy nie dostaje wpierdol, chyba ze sam sie o to prosi ! Ekspert jebany od wszystkiego sie znalazl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2008, o 12:27 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2007, o 11:04
Posty: 3064
Lokalizacja: Wyspy Nonsensu
hmmmm kto tu p?acze??

poza tym chuliganka (ta w latach osiemdziesi?tych czy siedemdziesi?tych w Wielkiej Brytanii) wywodzi?a sie z subkultury oi! i ja to tak widze i dla mnie to jest prawdziwy chuligan, a nie jaki? nakoksowany ?ysol,


http://www.youtube.com/watch?v=FE4d3iHskmE
http://www.youtube.com/watch?v=TAO2IuhLTF0
http://www.youtube.com/watch?v=Nfsp2sfVF2Y
http://www.youtube.com/watch?v=k_ZNE6E3 ... re=related


a to ju? jak dla mnie jest byd?o w dresach o którym wspominali?my
http://www.youtube.com/watch?v=B7GFFr-g ... re=related

nie chce mi sie wi?cej szuka? bo o takie przyk?ady nie trudno

_________________
utwór i video promujący naszą EPkę --->> https://www.youtube.com/watch?v=hwwXfLd1cqo
płytka niebawem ;-)
punk rock --->> http://www.autonomiczna.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2008, o 13:33 
Offline
Bywalec
Bywalec

Dołączył(a): 15 sty 2007, o 21:50
Posty: 89
akurat link z awantury Legii ktory wkleiles, jest bardzo podobny do awantur z polskiej sceny kibicowskiej w latach 80-90.


"antifa hooligans" ahahahahaaha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2008, o 22:02 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2005, o 18:54
Posty: 593
Lokalizacja: Neverland
A? ?al czyta? wiecie?

_________________
Mo Cushla!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2008, o 15:43 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lut 2008, o 12:52
Posty: 312
Lokalizacja: Królewska Dzielnica =(R)=
Nom

_________________
"Czas przyzna? - pije, ale pije przez pras?.
- A ja przez s?omk?.
- Pije bo jaki? dziennikarz napisa? o mnie, ?e ja jestem ten, no 'spiritus movens'.
- Spirytus to wiem, a movens?
- Movens to Ci wczoraj odebra?o...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2008, o 19:30 
Offline
Wieszcz forum
Wieszcz forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2007, o 11:04
Posty: 3064
Lokalizacja: Wyspy Nonsensu
warchol92 napisał(a):
Nom

_________________
utwór i video promujący naszą EPkę --->> https://www.youtube.com/watch?v=hwwXfLd1cqo
płytka niebawem ;-)
punk rock --->> http://www.autonomiczna.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sie 2008, o 09:39 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy

Dołączył(a): 20 sie 2008, o 09:34
Posty: 22
warcholo jebnij sie w glowe pajacu

robisz cha?e i wstyd swoimi wypocinami. OGARNIJ SIE

A TAK NA WSTEPIE:


RADOMIAK DUMA RADOMIA !!
bRo? kurwa!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sie 2008, o 11:28 
Offline
Pocz?tkuj?cy
Pocz?tkuj?cy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:44
Posty: 74
Lokalizacja: z miasta
sam jeste? niez?ym pajacem jak wida? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL