forum.radom.pl

Niezależne forum dyskusyjne radomian - od 2002 roku
Teraz jest 25 kwi 2018, o 20:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, o 20:51 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 17:08
Posty: 513
Martynka napisał(a):
ja nie znosze jesieni, generalnie to uwielbiam kolorowe liscie i park jesienia ale niecierpie zimna.

no li?cie zajefane szczególnie klonu zawsze robi? sobie ró?yczki z nich. Jak?? manie mam :D
Martynka napisał(a):
na uczelni oszczedzaja na ogrzewaniu kosztem naszego zdrowia
A co do uczelni to si? nie dziwie zawsze oszcz?dzali ja zawsze nosi?am termosik z herbatk? i polarek bo nie dawa?o sie wytrzyma?, to wiem co czujesz obecnie.

_________________
Obrazek
je?li widzisz, ?e twoje dzieci i tak co? zrobi?, to gód? si? z tym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2007, o 15:57 
Offline
Wierszokleta
Wierszokleta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 01:05
Posty: 133
Jesie? kojarzy mi si? z pocz?tkiem nauki i szokiem spowodowanym zbyt du?? ilo?ci? obowi?zków po wakacjach. Kojarzy mi si? te? z smutn? pogod?, deszczem, b?otem, itp. No i z chorobami. W zim? tak nie choruj? jak jesieni?. :/

Jesie? to jedyna pora roku, której nienawidz?.

_________________
"to g?upota i emocje tworz? chore sytuacje."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2007, o 15:58 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2006, o 16:58
Posty: 334
Lokalizacja: Hades
:-D

_________________
"Mo?esz spa?, kiedy inni ?pi?
Nie czu? nic I nie mówi? nic
Zwróci? film i przepieprzy? ?ycie...
Lecz jeden krok mo?e zmieni? ?wiat
Jeden gest i podanie r?ki
Jeden dzie? mo?e zmieini? wszystko..."
HUNTER


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2007, o 16:36 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2005, o 10:22
Posty: 476
Lokalizacja: Radom
Ale jaka cudowna moze byc jesien, kiedy bediesz biegac po deszczu z ososba, ktora jest dla Ciebie wazna, kiedy On (Ona) wytrze Ci recznikiem mokre wlosy, kiedy razem wypijecie cieply napoj i zawiniecii w koc obejrzynie ulubiony film. Mysle, ze dla ludzi zakochanych( nie chodzi mi o kochajacych sie tylko zakochanych) nie ma paskudnej pory roku. Mozna razem zbierac liscie, albo je grabic, a pozniej utonac w miekkiej kopce.

Jak wiele mo0zna robic kiedy jest ktos bliski...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2007, o 11:16 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 17:08
Posty: 513
oj Martynka jak ?adnie to napisa?a? a? taka scena przed oczami si? ukaza?a :) Ale zaromansi?a?

_________________
Obrazek
je?li widzisz, ?e twoje dzieci i tak co? zrobi?, to gód? si? z tym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2007, o 19:44 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2005, o 10:22
Posty: 476
Lokalizacja: Radom
to byl cudowny jesienny weekend. Moze nie bylo tak romantycznie jak w moim poscie powyzej ale spacerowalam po dzikim parku, nad zalewami, na opuszczonych lakach, zbieralam ostatnie polne kwiatki i robilam bukiety z pierwszych kolorowych lisci.

jesien moze byc piekna :))))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2007, o 01:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2004, o 14:27
Posty: 2294
Lokalizacja: strefa WR
a to juz jest jesien ? nawet nie zauwazylem :D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D

_________________
BLACHY NA DACHY RADOM, RYNNY, OKNA DACHOWE, PARAPETY !!! TRAPEZ, BLACHODACHÓWKA, BLACHY P?ASKIE, NAJLEPSZA JAKOSC I CENA W MIESCIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2007, o 19:36 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2005, o 15:09
Posty: 1814
Lokalizacja: z grz?dki
jesie? tez mi sie ze szko?a koajrzy?a, co by?o bardzo dobrym skojarzeniem, gdy? uwielbia?am pierwsze dwa miesi?ce po wakacjach...pó?niej bywa?o róznie :lol:

_________________
„...Wi?c kim?e w ko?cu jeste??
- Jam cz??ci? tej si?y,
która wiecznie z?a pragn?c,
wiecznie czyni dobro.”


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2007, o 17:08 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, o 17:49
Posty: 1835
Lokalizacja: z lasu
nie ide jutro nigdzie sie szlajac po knajpach mam ochote na ogien ,kielbase i ziemniaki z ogniska .prawie wszystko juz gotowe do odpalenia .kwestia wylaczenie telefonu co by diably nie kusily :D

_________________
Nie chcia?em by? wulgarny, u?ywa? brudnych s?ów
Trudno si? powstrzyma? kiedy skurwysynów stu
Czeka i waruje niczym w?ciek?y pies
Gdy padn? na ziemi? zagryz? mnie FARBEN LEHRE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 15:12 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec

Dołączył(a): 10 mar 2006, o 18:21
Posty: 223
Wykraka?em huragan w Europie :lol: .A u mnie dzisiaj 1 raz zauwa?y?em ?e ?nieg le?a? w czasie tej jesieni :lol: .

_________________
Stanowczo dementuje plotki jakobym nazywa? si? Giacomo Casanova.Dla fanów i fanek: http://f.kafeteria.pl/tem...=577995&start=0 http://www.kielce.pl/forum/viewtopic.php?t=3708 www.app.org.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2008, o 13:23 
Offline
Posteczkowy Potfur ;)
Posteczkowy Potfur ;)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2005, o 21:55
Posty: 5125
co? szybko przysz?a w tym roku :|
5 par skarpet, 3 bluzy... ma kto? jakie? niusy, kiedy maj? zacz?? grza? na XV-leciu? <trz?sie si? z zimna>

_________________
>>> Radom na zdj?ciach - fotoblog <<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2008, o 13:40 
Offline
Sta?y bywalec
Sta?y bywalec

Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Posty: 241
Lokalizacja: radoomdoom
nie wiadomo, wszystko zale?y od tego, czy twój blok nalezy do spó?dzielni, czy jest przej?ty przez wspólnot?

Cytat:
- ?adna ze spó?dzielni nie przys?a?a jeszcze do nas pisma z pro?b? o w??czenie ogrzewania. Niektóre z nich nawet nie mog? rozpocz?? sezonu grzewczego, bo trwa u nich nape?nianie wod? sieci i sprawdzanie szczelno?ci instalacji. Rozpisany harmonogram takich prac obejmuje okres od 15 do 30 wrze?nia - informuje Piotr Nowak z dzia?u eksploatacji przedsi?biorstwa Radpec.


kurde, a mój blok ma wspólnota i to od ich widzimisi? zalezy, czy b?dzie ciep?o. okna nieszczelne, wiatr hula za oknem, mokre nogi, zimny nos, s?owem - jesie? idzie <?za kr?ci jej si? w oku, szczelniej otula si? kocem i zapada w sen zimowy>
:cry:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2008, o 14:08 
Offline
Posteczkowy Potfur ;)
Posteczkowy Potfur ;)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2005, o 21:55
Posty: 5125
ruuum napisał(a):
nie wiadomo, wszystko zale?y od tego, czy twój blok nalezy do spó?dzielni, czy jest przej?ty przez wspólnot?
niestety wci?? jeszcze nale?y do naszej z?odziejskiej spó?dzielni, ale wspólnota jest powoli zawi?zywana i szykuje si? do przej?cia sterów...

_________________
>>> Radom na zdj?ciach - fotoblog <<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 wrz 2008, o 18:48 
Offline
Pisarz
Pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 17:08
Posty: 513
ruuum napisał(a):
nie wiadomo, wszystko zale?y od tego, czy twój blok nalezy do spó?dzielni, czy jest przej?ty przez wspólnot?

Cytat:
- ?adna ze spó?dzielni nie przys?a?a jeszcze do nas pisma z pro?b? o w??czenie ogrzewania. Niektóre z nich nawet nie mog? rozpocz?? sezonu grzewczego, bo trwa u nich nape?nianie wod? sieci i sprawdzanie szczelno?ci instalacji. Rozpisany harmonogram takich prac obejmuje okres od 15 do 30 wrze?nia - informuje Piotr Nowak z dzia?u eksploatacji przedsi?biorstwa Radpec.


kurde, a mój blok ma wspólnota i to od ich widzimisi? zalezy, czy b?dzie ciep?o. okna nieszczelne, wiatr hula za oknem, mokre nogi, zimny nos, s?owem - jesie? idzie <?za kr?ci jej si? w oku, szczelniej otula si? kocem i zapada w sen zimowy>
:cry:


Ruum we? sobie do butelki po wódce wlej gor?cej wody okr?? ga?gankiem i pod nó?ki na noc , taki fajny wiejsko-studencki sposób na ch?odne wieczory i hulanki za oknem
Edit: A jak tak kocham tak? deszczow? pogod? za oknem. |Mam ochot? popluska? si? w ka?u?y w czasie deszczu z parasolk? w r?ku, ale niestety brak fajowych kaloszy a poza tym jakbym zacz??a si? tak pluska? w tej ka?u?y jak jakie? dziecko to od razu do wariatkowa by mnie wsadzili za dobr? zabaw?

_________________
Obrazek
je?li widzisz, ?e twoje dzieci i tak co? zrobi?, to gód? si? z tym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 wrz 2008, o 20:39 
Offline
Powie?cio-pisarz
Powie?cio-pisarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2002, o 14:49
Posty: 1236
Lokalizacja: Radom Predocinek
w czechach zaczeli grzac juz tydzien temu....

A mimo to i tak udala mi sie zlapac pierwsza grype...

koniec z piwkiem i wizytami w barach przez jakis czas.

_________________
GITOwiec - przedstawiciel polskiej podkultury m?odzie?owej lat siedemdziesi?tych. CoGITO ergo sum – "my?l?, wi?c jestem" . GITO - (sztuki walki wschodu) przegrana zawodnika w wyniku kontuzji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL