Tylko ciekawe na jak d?ugo. Troch? robi?em w transporcie i wiem ?e te linie z Radomia przynosz? im straty, bo musz? przynosi?. Po prostu nie kalkuluje si?. To walka na wyniszczenie. Chc? pu?ci? z torbami Viki, by wtedy mogli podnie?? ceny. Pytanie tylko czy z Viki wygraj?. Osobi?cie w?tpi?. Dok?d tam milioner z UK - w?a?ciciel przewrotnie nazwanego PolskiegoBusa - b?dzie dotowa? firm? która na siebie nie zarabia. A z takimi cenami to logiczne ?e nie. By? kiedy? w Polsce taki Expressbus czy jako? tak - ale mia? nie busy, bynajmniej, lecz porz?dne autokary wysoko pok?adowe i ju? go nie ma. Osobi?cie s?dz?, ?e za 2-3 lata nie b?dzie "PolskiegoBusa", co najwy?ej kilka "chlebowych" tras a'la Warszawa - Kraków, Wroc?aw, mo?e trójmiasto, ?ód?. Swoj? drog? to smutne, ?e musi dopiero angielska firma wchodzi? na nasz rynek, by by? jaki? wi?kszy ruch w transporcie drogowym, albo francuska - Veolia Transport, która wykupi?a kilka upadaj?cych PKSów w Polsce. Jest jeszcze... izraelska firma, naturalnie dzia?aj?ca pod polsk? nazw?, nie pami?taj jej teraz, co te? kilka PKSów wykupi?a, lecz marginalnych. Nasz radomski PKS móg?by te? by? ma?ym potentatem, z racji swego/miasta idealnego po?o?enia, lecz jest tak fatalnie zarz?dzany, (polityka, polityka i tylko polityka) ?e bli?ej ma do upad?o?ci ni? do takiego rozwoju. Ale to ju? wchodz? o mechanizmy, które identyczne ca?? Polsk? doprowadzaj? do ruiny... My tylko jeste?my jednym z wielu przyk?adów tego mechanizmu. I to najbardziej smuci...
_________________ "zlikwidowa? obozu narodowego nikt nie zdo?a: nie jest on wyrazem, ani jakiej? doktryny, ani jakich? partykularnych interesów; wyrasta on z istoty narodu, jest organizacj? narodowego ducha i gdy naród ?yje, on zgin?? nie mo?e"
www.owp.org.pl
|